AB Ramnav

Raymarine Service Sweden

Öppetider

Butik & service öppettid måndag - torsdag 08.00 - 17.00, Fredag 08.00-16.00. Lunch 12.00-13.00

Frågor angående din service

tfn. 031-775 87 00
Telefontid: 13.00-15.00

info@ramnav.se

2

Garanti Service

När du sänder eller lämnar in ett instrument för garanti service, måste ett kvitto innehållande serie nummer och inköpsdatum framgå tydligt. Vi utför inga garantiåtagande utan dessa uppgifter.

WarrantyRepairs

Package

Adress

Knipplagatan 12, 414 74 GÖTEBORG

LAT 57° 40'52" LON 011° 54'20"

Våra priser

Den lägsta avgift är en undersökningsavgift.

• Prisgrupp 3 innerfattar - Öppen Radar | Satelliter | Termiska Kamrer

950:-

• Prisgrupp 2 innerfattar - Autopiloter | Radom Radar | VHF

650:-

•Prisgrupp 1 innefattar - övriga produktgrupper

450:-

Kostnadsförslag kan lämnas efter undersökning

Ditt paket

Se till att du emballerar paketet väl.
Skicka med dörr till dörr tjänst (För PostNord krävs tilläggstjänsten ”utkörning till företag”.). Försändelser där vi får ombesörja hämtning hos postombud måste tyvärr debiteras med 250 kr.

Glöm inte att lägga i följesedel i din försändelse.

Ombord Service

för dig som vill ha hjälp på plats.
Arbetet utförs med löpande kostnader.

Boka i god tid innan, Ledtiden varierar.

Vi är certifierade att utföra service och garanti service ombord för Raymarine. Kontrollera att du är berättigad till en garanti service enligt Raymarines ombord policy

On-Board Repair Service

Installationer

I samband med försäljning kan vi erbjuda installation. Kontakt våra säljare som hjälper dig att planera och att hitta rätt, därefter lämnar vi en offert.

Support

Varan inte såld förrän den fungerar ombord hos kunden.

Support är resurskrävande del i vår verksamhet, där vi måste prioriterar våra egna kunder i första hand.
Vi har samlat några länkar som kan hjälpa dig att hitta information.

UPDATES

SUPPORT LÄNKAR