AB Ramnav
Raymarine Service Sweden
Öppetider
Butik & service öppettid måndag - torsdag 08.00 - 17.00, Fredag 08.00-16.00. Lunch 12.00-13.00
Frågor angående din service
tfn. 031-775 87 00
Telefontid: 13.00-15.00
Garantiservice
När du sänder eller lämnar in ett instrument för garantiservice, måste du bifoga ett kvitto innehållande serienummer och inköpsdatum. Vi utför inga garantiåtagande utan dessa uppgifter.
Våra priser
Den lägsta avgift är en undersökningsavgift.
• Prisgrupp 3 innerfattar - Öppen Radar | Satelliter | Termiska Kamrer
990:-
• Prisgrupp 2 innerfattar - Autopiloter | Radom Radar | VHF | AIS
690:-
•Prisgrupp 1 innefattar - övriga produktgrupper
550:-
Kostnadsförslag kan lämnas efter undersökning
Ditt paket
Se till att du emballerar paketet väl.
Skicka med dörr till dörr tjänst (För PostNord krävs tilläggstjänsten ”utkörning till företag”.). Försändelser där vi får ombesörja hämtning hos postombud måste vi tyvärr debitera 250 kr.
Glöm inte att lägga i följesedel i din försändelse.
Adress
AB Ramnav
Knipplagatan 12
414 74 GÖTEBORG
LAT 57° 40'52" LON 011° 54'20"
Ombord Service
för dig som vill ha hjälp på plats.
Arbetet utförs med löpande kostnader.
Boka i god tid innan, Ledtiden varierar.
Vi är certifierade att utföra service och garanti service ombord för Raymarine. Kontrollera att du är berättigad till en garanti service enligt Raymarines ombord policy
Installationer
I samband med försäljning kan vi erbjuda installation. Kontakt våra säljare som hjälper dig att planera och att hitta rätt, därefter lämnar vi en offert.
Support
Support är resurskrävande del i vår verksamhet, där vi måste prioriterar våra egna kunder i första hand.
Vi har samlat några länkar som kan hjälpa dig att hitta information.
SUPPORT LÄNKAR
Instruktioner:
•NMEA0183 kopplingsguide
•kalibreringar ST60 series
•Givartest
Länkar Raymarine:
•Raymarine Support
•Produkt registering
•Manualer
•FAQs
•Mjukvaror